Vraag vanuit de opdrachtgever: ontwikkel een marketingcampagne om de naamsbekendheid met 10% te vergroten. Pedimarkt is een webshop waar je producten kan vinden voor diverse voet- en daaraan gerelateerde problemen. Alle voetproducten uit het grootste assortiment van Nederland en België zijn te vinden op één website en binnen 24 uur in huis.

Opdracht vanuit school: werk diverse middelen uit die bijdrage aan het marketingcamapgneplan.

Er is een prototype gemaakt voor de stand van Pedimarkt op de beurs. Op deze beurs kan de bezoeker terecht bij de stand van Pedimarkt voor een “verwenmomentje”. De bezoeker kan plaatsnemen in één van de relaxstoelen. Hier wordt een voet- en loopanalyse uitgevoerd, daarna krijgt de bezoeker een voetmassage en eventueel een lakje naar keuze op de teennagels. Op de stand zijn diverse producten van Pedimarkt aanwezig. Ook is er een deskundige aanwezig die de bezoeker hierover kan inlichten. In de stand staan zuilen met iPads. Hier kan de bezoeker zich meteen aanmelden voor de klantenkaart van Pedimarkt+. Zo spaart de bezoeker punten en komt zij in aanmerking voor diverse aanbiedingen en kortingen. Na registratie ontvangt de bezoeker een leuke goodiebag. Zowel de microwebsite, de Facebookpagina, de mailing en de beurs zijnuitgewerkt volgens de styleguide. Vanuit hier is dezelfde stijl doorgevoerd in alle vier de middelen.